Strony

piątek, 4 października 2013

" Art-dusza "


To moja dusza...artystyczna...już nie pamiętam, kiedy to się wszystko zaczęło...moja pasja,marzenie, wyznaczony cel...mam pod górkę, ale się nie poddaję. Może w końcu się uda. Cieszę się z każdego małego sukcesu...narazie czuję, że jestem na życiowym zakręcie, ale wydaję mnie się że już nie długo...dlatego też pomyślałam o blogu, na którym będę mogła podzielić się przemyśleniami...to nie jest tak że malujemy obrazy bez uczuć. Za każdym machnięciem pędzla kryje się cząstka mego życia. To jak pamiętnik, tylko tu wyrażone jest kolorami czy grubością warstwy;-)więc również zapraszam do inspiracji i tworzenia swoich dzieł, tak dla poprawienia humorku i aby świat wyglądał na bardziej kolorowy, niż jest:-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz